onsdag 4 juni 2008

Dagsuppdatering

Hade samhällsprov idag, EU & FN stod på dagordningen, och jag är riktigt nöjd faktiskt. Cissi sa ju att om jag får MVG på det här provet så får jag det i slutbetyg, så hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får det!
Kändes åtminstone som att jag skrev allt jag kunde, och det slutade totalt på drygt 8 sidor. =)

Har varit fruktansvärt osocial hela dan. Orkar knappt prata med någon, och ber om ursäkt i synnerhet till Anna för detta! Noterade att hon ringt otaliga gånger.

Imorgon blir det då skolan fram till dryg kl 13.00, och sen hem. Ska nog försöka skriva min biologiuppsats då, och kanske även labbrapporten. På kvällen är det möte med Folkpartiet igen. Hörde att även Froby skulle dit, så medelåldern sänks betydligt. Annars är det ju jag & Moa som själva får dra ned medelåldern, något Moa brukar notera ;-)

Inga kommentarer: