tisdag 3 juni 2008

Linda & Sofi

Vad glad jag känner mig! Har hittat både Sofis & Lindas bloggar!
(Eller rättare sagt, Sofi hittade min, och därigenom hittade jag både hennes och Lindas)

Hoppas verkligen att man får en inblick i vad som har hänt under alla dessa år, och hur de lever och är idag!

Linda är min gamla klasskompis som jag umgicks med så gott som varje dag under de första skolåren! När vi senare blev äldre, och högstadiet kom så splittrades vi. Och nu har jag verkligen ingen aning om vad hon gör om dagarna. Hemskt faktiskt!
Det intressanta är faktiskt att jag noterade i min kalender att hon fyller år på Fredag - Grattis! - och sen att hon har flyttat till Piteå. (Det stod dock inte i min kalender)

Sofi är då hennes syrra. Ett av mina starkaste minnen av henne är när man gick till Linda på morgonen för att sedan följas åt till skolan, så spelade Sofi alltid The Ark!

Tänk om man skulle försöka träffa dessa två under sommaren? Får planera!

1 kommentar:

Sofi sa...

Hahahaha, lyssnade jag verkligen ALLTID på dem?! Det minns jag inte. Jag minns dock att du brukade hänga i mina ben och kalla mig Cindy, eller sprang och snurrade som en propeller efter en hel dags tv-spelande med TINTY! hohohohoho