fredag 21 mars 2008

Långfredag

Då var det långfredag, den tidigaste hittills faktiskt! Så smaka lite extra på den nu, att ni faktiskt har upplevt den tidigaste påsken hittills!

Påskledigt då tänker många, och visst är man väl ledig. Dock inte på samma fantastiska sätt som alla andra, dvs. hela nästa vecka.
Nej, vi på cybergymnasiet börjar igen på tisdag - till min stora glädje faktiskt! Jag är absolut ingen person som älskar skolan, däremot ger den mig otroligt mycket. Jag går dit, har något att göra, umgås med roligt folk osv. Dessutom finns det ju kaffe.

Idag då, blir väl att åka till Ica Maxi en sväng med föräldrar, och sedan åka direkt till partilokalen och möta upp Douglas.

..............

Nu säger min far att han ska typ bygga om hela bostaden innan vi kan lämna den, så jag bestämde mig just för att inte följa med på Ica av tidsbrist.

Hur kan man ha tidsbrist på långfredan?

Inga kommentarer: