lördag 22 mars 2008

"Sög hästpung"

Blev tillslut Ica för mig, och vårt arbete på partilokalen ställdes in. I viss mån måste jag säga att det kändes skönt, och det har jag enbart att tacka Douglas för! Personligen var jag på väg att åka, trots min stundande förkylning som tycks bli allt annat än bättre för varje minut som går.

Dagen har spenderats hemma i stort sett, undantaget utflykten till Ica då, och för en stund sedan kollade jag - faktiskt! - på en film. Var typ år och dar sen sist, så var väl på nåt sätt lite välbehövligt.
Dock blev visade sig valet av film inte vara det bäst tänkbara, och därför ska jag nu passa på att "varna" er läsare för att kasta bort en och en halv timme av ert liv på en viss film nämligen: Solstorm.

De flesta människor jag pratat med som har sett Solstorm har tyckt att den har varit bra. Personligen tyckte jag den "sög hästpung" för att citera en kompis till min 12-åriga kusin. Boken är säkert bättre, men garanterat inte så bra som alla påstår. Tyvärr.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jocke. jocke!!!!!1 kent i sommar komme bli bästbästbästbäst. du anar inte.

Anonym sa...

Haha, såg också Solstorm häromdagen, ingen höjdare det inte :P

Joakim sa...

DU! Du vill följa med mig & Tove och hitta på nåt till veckan? :D

Anonym sa...

Jag? Jo visst, det skulle vara kul :)