söndag 24 februari 2008

Nanna & Nuppa är inte samma sak

Så har denna lördag passerat, och till min stora glädje helt utan stress faktiskt! Duktigt *klappar på huvudet*

Blev inte ens en sväng till Kista för att hämta mobilen, vilket är lite chockerande faktiskt. Jag har ju verkligen pratat om den varenda dag ända sen 28 Januari och nu när jag äntligen ska få den i min hand igen känns det lite konstigt. Ungefär som att träffa en vän man inte träffat på tio år...eller nåt. Känns som att jag kommer börja gråta av lycka, ungefär lika mycket som om syndafloden skulle komma över oss allihopa. Så är ni i Kista de närmaste dagarna - så se upp! Jag kanske råkar vara där och hämta mobilen just då...!

Imorgon blir det att träffa Leila i stan - Herre gud är ju typ ett år sen sist vi träffades! Nästan läskigt länge sen, så är som dags nu. Blir väl att dricka te och bara prata och ha trevligt. Ska i alla fall dra med henne på någon bokhandel - fick nämligen ett tips idag om en bra bok! Så blir kanske att köpa imorgon, eller vänta till veckan för bokrean? Nåja, återstår att se hur det blir med det.

Apropå böcker, fick faktiskt äran att låna två böcker idag av min gode granne Björn! Nätokraterna och Nologo, två böcker som verkar riktigt bra. De handlar väl båda två mer eller mindre om samhället, och av lätt insedda skäl blev jag lyrisk. =)

Nej, färdigt med bloggandet för ikväll. Dags att nanna (inte nuppa) kudden nu - så ha en God Natt allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

det härliga är ju ändå att vi sågs i januari - men det känns fortfarande som myyycket längre.