måndag 25 februari 2008

Hurra hurra, vi firar denna dag...!

Ja, Douglas fyller då 17år idag - vilket så klart ska firas på nåt sätt. Har skrivit upp hur man blir medlem i Ung Vänster, så ska försöka lura honom att bli det xD
Fast killen lär väl dö om man gör det... Äsch, han överlever säkert - annars var det roligt att lära känna honom!

Jag minns när alla på Högalid fyllde 14, då drogs man in i duscharna och blev helt sonika "Duschad" med kläder och hela faderullan. De flesta var tillräkligt smarta att hinna ta ut mobilen ur fickan, men vet inte om alla gjorde det direkt.
Själv var jag tillräkligt smart att aldrig påminna någon om när jag skulle fylla år, så min dag kom och passerade. Efter nån vecka började folk undra om inte jag fyllde år snart - det hela var väldigt underhållande =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alla? Du menar Staffan? :P
Jag slapp iallafall. :D

Joakim sa...

Bl.a. var ju fler - inte bara han!
Åsa t.ex. ;)

Joakim sa...

Förresten ser jag inte vart du får in ordet "Alla" i min text, kanske är jag som bara missar det...? =)

Anonym sa...

Ja, vi hade en smula trist.. men d blev bättre! :D