lördag 23 februari 2008

"Din mobil är nu klar.."

Då var kampanjen över, Per anlände lite senare än mig - trots att jag var flera timmar sen! (Somnade)

Adam gjorde ett kortare gästspel, sedan drog han. Vi övriga kämpade oss tappert kvar, och gjorde ett riktigt bra arbete om jag får säga det själv! =)

Jag blev överlycklig idag när ett visst sms trillar in i min inkorg på mobilen "Din mobil är nu klar.."
Så imorgon bär det av upp till Kista - och ni anar inte hur länge jag har väntat på denna dag alltså! Helt sjukt att tvingas vara ifrån sin mobil så här länge...
Men en rolig/hemsk grej jag noterade i måndags var att jag under dessa 18 dagar jag haft min lånemobil hade jag lyckats dra ihop inte mindre än 391 meddelanden! Och jag känner att jag är uppe i rätt mycket nu också...

Gud vad osammanhängande jag skriver idag...tror jag är trött, eller rättare sagt hoppas på det!
Nu ska jag nog börja avrunda msn och allt sånt där så man orkar kliva upp imorgon. God Natt!

Inga kommentarer: