måndag 4 februari 2008

Dumt Joakim, mycket dumt...

Usch vad dumt, slog vad med Douglas idag. Om 100kr. I November. Låter det konstigt?
Han hävdar att en republikan kommer vinna, medan jag säger en demokrat. Vi pratar alltså om det amerikanska presidentvalet.
Sagt och gjort, vi slog vad om 100kr - och det värsta är nog att jag kommer förlora. Nåja, ingen skada skedd ännu, och man får väl glädja sig med att han kanske är tillräkligt vänlig att köpa något till sin kollega i julklapp för pengarna? Hoppet är det sista som lämnar en människa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kort fråga "är du nöjd med Cybergymnasiet"?
Så klart en demokrat vinner.

Joakim sa...

@ Anonym: Jag är supernöjd med Cybergymnasiet!

Anonym sa...

Jag känner mig redan 100 kronor rikare kollega :D Tack för denna "vadslagning" som egentligen redan är uppgort. Demokraterna är för svaga ekonomiskt och dem är inte frihandelsvänliga. Och du, Maria-Eleonora... Du stödjer samma kandidat som Sahlin.