måndag 4 februari 2008

God Natt...?

Jaha, ännu en sömnlös natt för min del. Skolan börjar om drygt 5 timmar och före det ska man ju hinna duscha, vakna & gå till tåget. Vilket betyder att man ska vakna till om ungefär 3h... Verkar som att det här kommer bli en sömnlös natt för min del som sagt.

Så, vad händer då en spännande måndag som imorgon? Troligtvis inte mycket, blir skola med Engelska & Samhälls.
Tror faktiskt det var imorgon vi skulle börja prata om det amerikanska presidentvalet på engelskan...?
Nåja, på samhällen blir det väl det vanliga - ekonomi!
Och ursäkta mig, men det är verkligen astråkigt! Alltså annars är samhälls lätt det roligaste, men INTE ekonomi...

Efter skolan blir det fika med en granne, blir säkert trevligt.

Men sen då? Jaa... Med tanke på att jag inte sover nu så misstänker jag vad jag ska göra då. Måste försöka hålla mig sysselsatt så att jag inte somnar! På eftermiddan alltså, inte nu :P

Nej, ska försöka sova lite iaf. God Natt...?

Inga kommentarer: