måndag 4 februari 2008

Dubbelgångare?

Satt på kvällen nu precis och gjorde ett igenkänningstest på internet där den jämför ens utseende med kändisars. Det visar jag att jag tydligen är extremt lik William Moseley. För er som inte vet, han spelade kung Peter i Narniafilmerna!
Vet inte om jag ser någon klar likhet, vad tycker ni själva?

Ska förresten snacka med min bloggmanager imorgon för att få lite hjälp om man kan ladda in Morf:en här på bloggen, är lite ballt faktiskt =)

Andra kändisar jag liknar: Jay Chou, Russel Crowe(?!), Jesse McCartney, Tom Welling (Smallville) m.fl.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nja, lite kanske. men crowe är ju värsta slisk? x)

Joakim sa...

Extremt slisk :S

Anonym sa...

Han var ju mer lik mig än dig! :S

Anonym sa...

Jag gör inget test - vet ju att resultatet blir Nalle Puh i alla fall.