onsdag 2 januari 2008

Nyårsdagen

Vaknar vid halv 10, efter bara några timmar sömn... Ilskan sprids inom mig, varför ska jag alltid vakna tidigt när jag är trött och behöver sova?
Hur som helst lyckades jag somna om och blev väl att inte kliva upp förrän vid lunchtid, precis som det ska vara på nyårsdagen!

Åkte iväg och kollade på Arn på filmstaden söder. Måste bara säga att det var litet och äckligt där, så nu var det sagt!
Efter filmen drog jag & Max iväg på ett kortare besök hos hans farbror för att sedan återvända till Tullinge och möta Anna för att se på Eva Rydberg. Men självklart så är ju SL helt jävla fenomenala på att aldrig fungera som de borde göra!! Hatar de fan mer än allt annat på den här jorden, och ingen, jag menar INGEN skulle acceptera att SL vore så här jävla uruselt i någon annan stad förutom i just Stockholm! Hur fan skulle det se ut om Beijing skulle ha en lika jävla dålig kollektivtrafik, jo de skulle göra något åt saken!

Så, med mentalt nervsammanbrott, huvudvärk och en lukt av bränt* satte vi oss tillslut på pendeltåget och mötte sedan Anna. Kvällen urartade trevligt i alla fall, vet inte om det beror på tabletterna jag slängde i mig när vi kom hem, eller vad det var. Men nåt var det, troligtvis Annas fantastiska latte.


*= Utbränd hjärna

Nu! Dags för te...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Delfiner vilar bara ena hjärnhalvan i taget för annars glömmer dom bort att andas och drunknar.

Anonym sa...

Ankor stänger av båda hjärnhalvorna helt. Sen går de inte att aktivera igen...