lördag 1 december 2007

T9 är fantastiskt....eller inte

Skulle precis skicka ett sms till Miss Carlsson och fråga henne om hon är i nya bostaden, varpå jag väljer att kalla den för "lya".
Det visar sig då att min telefon varken kan stava till "lyan" eller "lya"!
Helt otroligt faktiskt vad lite en telefon kan stava till, men däremot kan den komma med förslag på följande ord. Typ nån form av T10 eller nåt sjukt?
Nåja, jag skulle bara vilja uppmärksamma detta något sjuka fenomen, för lya är väl ändå inget konstigt ord. Eller?

När sedan svaret anländer hade jag ändå inte fått svar på frågan om hon var där eller inte, alltså har jag lärt min telefon ett nytt ord helt i onödan! Jävla skit!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dubbelfitta och negerhora finns med! :D

Anonym sa...

Det är sant! :P De tog upp det på The Voice :D (Du ser... man blir bildad av det programmet!) Sen lästes en artikel på tu man hand om just T9... ska visst komma en uppföljare snart! (en bättre förhoppningsvis!)