söndag 2 december 2007

Pepparkaksbak & ormeri

Intressant kommentar jag fick på förra inlägget...

Nåja, åter till saken. Idag har jag bakat pepparkakor, runt 30 stycken blev det visst. Ska bli rätt mysigt sedan att koka te och äta lite pepparkakor till julkalendern! Riktigt adventsfika med andra ord, och lite grann av en tradition!
Måste ju bara säga att årets julkalender kanske kan bli något som är värt att se, dock verkar det inte bli någon i klass med Mysteriet på Greveholm som är min personliga favorit!


Ser ut som att morgondagen kan bli rätt händelserik även den, Ylva kommer ju till stockholm så blir väl att springa iväg och möta upp henne för en fika efter skolan. Därefter (eller före?) så måste jag springa ut på stan och köpa någon present och en kompis också. Tänker inte nämna några namn, men personen i fråga fyller år imorgon & jag måste försöka springa på henne under dagen så jag får gratta henne.

Samtidigt imorgon, så anländer Elin & Nattis också till stan, måste nästan möta upp dem också - eller så väntar jag med dem till veckan istället. Beror lite på hur deras schema också ser ut.
Jag skulle också behöva träffa Fredrik och fråga honom lite grann, bland annat hur det kommer sig att han känner en av mina andra kompisar utan att visste om det! :O
Herre gud, kontrollfreak som man är så måste man ta reda på sånt! (Helst genom att snoka)

Nåja, kanske bloggar lite mer ikväll - återstår att se!

Inga kommentarer: