söndag 9 december 2007

Söndag!

Så här långt har dagen varit rätt lugn, blev att åka iväg och köpa lite pizza bara till middag och strax en promenad med bordellmamman!
Överväger lite grann vad jag ska sysselsätta kvällen med, antingen att bleka håret eller plugga Naturkunskap. Prov imorgon!
Visserligen skulle jag kunna plugga medan jag bleker, men så smart kan jag ju inte vara! Då spricker ju dessutom hela bilden av att gamla Asta sitter med sina pappiljotter i håret och dricker te framför tv:n.
Nej! Man kan absolut inte plugga medan man bleker håret, skulle förstöra hela känslan helt klart!

Hörde förresten att det är Love Actually ikväll, återstår att se om man väljer att kolla på den eller inte. De flesta påstår ju att den är bra och att alla har sett den. Det skulle nu kunna vara så att jag, precis som vanligt, är undantaget som bekräftar den omtalade regeln!
Dock osäkert, skulle kunna skriva en rad om detta efter filmen så det blir utrett.

Skulle också vilja passa på att tacka Douglas! Om du bara visste hur fantastiskt det känns att, när man kollar mailen på morgonen, finna en kommentar från bloggen där du beskriver min otroligt dåliga svenska grammatik!
Förresten, är du säker på att jag inte duschade med kläderna på? =P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörrö du mister Joakim von bratwurst, jag ska sköta mig mer med min blogg, men det händer så mycket saker så jag hinner knappt skriva! Men var på mig :D