måndag 10 december 2007

Morgonrapport

Jaha, god morgon världen säger jag då nu!
Sitter i köket för tillfället, älskar denna funktion med laptops att man kan sitta precis vart som helst! =D
Lyssnar just nu på Rix FM som vanligt, men idag sänder de från Gran Canaria! Måste verkligen vara superskönt att dra iväg en vecka till utlandet så här mitt i December innan jul och allt.
På tal om det, även Max åker ju till Tunisien den 21:a December och firar således jul utomlands. Är lite lätt avundsjuk så att säga ;)
En annan sak är ju också att mina kusiner (Amanda & Miranda) åker till Thailand i slutet på December och blir där i drygt tre veckor. (Som vanligt)

Nåja, för att återgå till mig själv. Jag klippte av en slinga från mitt hår nu under morgonen för att provbleka lite och se hur det blir om jag bleker allt. Resultatet var något förvånande, det var delvis blont - speciellt i topparna, men ändå förhållandevis svart fortfarande...
Kan visserligen bero på att jag kanske inte fick in färgämnena ordentligt i själva tofsen. Återstår att se hur jag gör till eftermiddagen, en sak var i alla fall klart! Mitt hår pallar med även en blekning!
Var ju lite småorolig att det inte skulle göra det, men som sagt så pallar det med en sån behandling.
Dessutom så noterades det att det inte heller blev oranget som jag också misstänkte - alltså är det väldigt många fördelar med att bleka! =)

Nåja, hur som helst. Ska nog kanske återgå till att göra ingenting, alternativt börja packa väskan lite. Mycket att komma ihåg under dagen, både redovisning i engelska samt prov i Naturkunskap!
Inte kul, inte kul alls.. Men så kan det vara.

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

varför färgar du det svart när du ändå tänker bleka det typ precis efter? ;O din blonde jävel