onsdag 28 november 2007

Tisdag & halva Onsdag

Då var även både tisdagen & halva onsdagen avklarade. Gårdagen var rätt händelserik och full av överraskningar. Det började med jag & Micke fick Cissi (Sh-lärare) att lura klassen att vi hade läxförhör. Det läxförhör som sedan slutade som nutidsfrågor. Det gick väl rätt bra för mig kan man säga, 10/11. Förutom Micke (som skrev av mig) så tror jag att jag hade högst poäng! Glädjerop =D

Efter samhällslektionen pratade jag lite med cissi om vilka individuella kurser jag funderar på att välja, och jag känner mig lite grann som en stalker! Det visar sig att samtliga kurser jag har tänkt välja är kurser som Cissi är lärare i xD
Det är då, Samhälls B (& C?), Staden & Framtiden, Småföretagande, Företagsekonomi och sedan tipsade Cissi mig om Internationell Ekonomi. Vilket så klart lät väldigt intressant, och det lutar åt att jag väljer även det!
Ser det ut som att jag går Samhälls på mina individuella?

Idag hade jag ju då bara 20min matte, innan jag & Micke bestämde oss för att gå därifrån. Det var frivilligt att stanna kvar, och då är valet väldigt enkelt kan man säga!
Jag gick på stan sedan och hittade faktiskt lite grann åt en kusin i julklapp! Kändes rätt bra, då var en julklapp klar iaf!

Om en stund ska jag till Miss Carlsson och hjälpa henne med hennes dator, återstår att se hur det går till väga. Allt kan ju hända när jag är med...

Inga kommentarer: