måndag 26 november 2007

Måndag måndag..

Jaha, då var måndagen avslutad och således även en ny vecka påbörjad. Vecka 48 står det visst i kalendern, och hittills inga stora planer för veckan. Åtminstone inget jag kommer på nu i skrivande stund.

Jag hade Nk-prov idag, vilket i allmänhet gick rätt bra. Det hade kunnat gå sämre så att säga! I synnerhet bra gick VG & MVG-frågorna. Dock tror jag inte att det blir ett MVG då jag tappade några poäng på G-frågorna. Men vem kommer ihåg exakta årtal för när Big Bang inträffade & när liv bildades på jorden?
Inte jag i alla fall!

Jag har suttit vid datorn dryga halvtimmen nu, och blir antagligen ungefär lika länge till att sitta innan det blir att lägga sig ner för att låta John Blund vägleda mig in mot en ny dag. Men först blir det att snabbt skriva ner en historia till engelskan! Går förhoppningsvis fort, och det lutar väl åt att det blir så. Har ju tidigare kört på det att jag ska lägga mig 12 varje natt, men blir nog att övergå till 11 istället. Känns så otroligt mycket skönare att vakna på morgonen med en timmes längre sömn! Mer än vad jag hade kunnat föreställa mig...

Jag ska också bara passa på att önska Douglas välkommen in i blogglivet! En mycket läsvärd blogg verkar det bli faktiskt, lite mindre seriöst än denna, men helt klart rolig! Och Douglas, missförstå mig inte när jag säger mindre seriös! =)

(Ja Emelie, jag skriver så här för att du inte ska förstå)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det inte lite svårt att memorera det exakta årtalet för Big Bang, då ingen vet exakt när det inträffade?

Grattis till din kompis för hans nya blogg också. Den verkar bra. :)
(Bara för att retas så; den är mer li Shulmans blogg än din. Mycket.)