onsdag 28 november 2007

Inför Morgondagen

Ska bara berätta att det gick lite halvbra hos Isabell, vi skulle beställa datorn vilket gick väldigt bra ända tills pengarna var dragna från kontot, men ingen dator var beställd.
Typiskt oss att något sådant ska hända...
Nåja, vi fick iaf till bilderna & musiken så nu är det klart! =D

Imorgon blir det Samhälls på morgonen, lika roligt varje gång! Hoppas vi inte hade något läxa i det?
Och efter lunch blir det Svenskadebatt troligtvis, jag ska som sagt debattera mot kungahuset, något som kommer bli rätt spännande då jag personligen är starkt för kungahuset. Nåja, återstår att se hur det blir med det.
Ska nog ta och sammanställa argumenten och printa ut de innan jag går och lägger mig, och sedan får vi se hur givmild jag känner mig imorgon. Jag kanske delar med mig av argumenten till min egna grupp, eller så jobbar jag själv. Vi får som sagt se!
Lär antagligen bli en tillräkligt spännande diskussion ändå...

Imorgon blir det att, under håltimmen, gå på stan en sväng och köpa present åt far, både från mig & från farfar. Han bad mig nämligen göra det åt honom, och bussig som man är så gör man ju det =)
Nu blir det nog snabb sammanställning som sagt & göra ett diagram! God Natt på er

Inga kommentarer: