tisdag 9 oktober 2007

Blandade tankar ur tvådagsperspektiv

Idag var farfar hit en sväng på eftermiddan och har precis kommit hem efter att ha skjutsat honom till Arlanda igen. Är så jäkla avundsjuk, nu ska han till Turkiet i två veckor och bara koppla av och spela Bridge.
Vissa har det bra, andra knegar vidare...

Imorgon är det dags för ännu ett moderatmöte, denna gång börjar steg två, del ett, där vi ska gå igenom hur man framställer sin politik. Känns som att det kan vara rätt lärorikt och därmed intressant.
Blir som sist, i Schnöfeldtska Praktsalen i Moderaternas hus i Gamla Stan. För övrigt en otroligt fin lokal, och stormtrivs så klart där!
Kommer en sammanfattning av detta senare efter mötet.

Kollade nyss på mitt schema för morgondagen, och tydligen börjar jag 10.00 och slutar 10.50, en enormt lång dag alltså! Dessutom kommer jag ha matte heeela dan!
Men förut har jag börjat 8.00 på onsdagar och då haft datorkunskap, kan det hända att skolan tycker att jag inte behöver läsa om den kursen eftersom jag redan har slutbetyg i den?
Men alla andra kurser läser jag ju om, utom moderna språk eftersom jag har sagt till om att jag inte vill läsa det igen. Funderar om jag ska gå på datorkunskapen, får ju närvaro på den iaf. Men å andra sidan så kan jag ju inte få frånvaro när det står att jag är ledig?
Nää, vi får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon och om jag orkar gå på morgonen, annars blir det på förmiddan.
Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga huvudet på kudden och kommer garanterat somna direkt!
God Natt =)

Inga kommentarer: