måndag 8 oktober 2007

Nattinlägg

Nu är klockan snart 5, vilket betyder bara en timme kvar till Rix Morron Zoo börjar.
Har faktiskt ägnat natten åt att plugga, eller rättare sagt göra lite engelskauppgifter som ska vara klara till kl. 8,00 idag, så kändes som att jag var tvungen att göra klart det nu!
Vet dock inte hur Nk-provet kommer gå idag, eftersom jag kommer antagligen vara så jävla trött efter lunch eftersom jag inte har sovit inatt...
Men det får bli ett senare problem, jag tackar iaf världen för "Visine Trötta Ögon" och Kaffe. Tack för att ni finns, ni lär bli mina bästa vänner under dagen.

Såg partiledardebatten tidigare ikväll, och Sahlin är nästan pinsam. Tänker dock inte fördjupa mig i detta, eftersom orken måste sättas på annat än att såga Sahlin.
Ska bara inflika med det att jag var lite missnöjd med Reinfeldt, han släppte över ordet alldeles för lätt till Sahlin, och det är något han måste träna bort.

Men men, antingen sover jag om 30min, eller så duschar jag. Kanske bloggar lite under frukosten?

Nu är klockan 05,00

1 kommentar:

Anonym sa...

Plugga på dagen, sov på natten!