söndag 23 september 2007

Mask i äpplet?!

Var till Tumba idag och kollade på en lägenhet med Isabell. Det var en väldigt fin lägenhet, dock är ju nackdelarna Tumba, 3:e våningen utan hiss, och så långt från mig ;)
Vi avslutade visningen med att gå till Robbans pizza, där svärmor bjöd på mat. (Min fars val att kalla henne svärmor)
Man kanske ska reda ut att jag och Isabell är kompisar, inget annat! Skönt, då var det utrett *puh*

Så nu efter helgen sätter jag mig ner och ska då gå igenom mailen, och när den öppnas visar det sig att den är tom! :O
Har nog aldrig hänt de senaste 3 åren! Kändes både skönt, men samtidigt lite ensamt...=(
Nåja, jag kommer väl över det så småningom.

Hur som helst så tog jag nyss ett äpple och började äta lite, det kändes väl rätt nyttigt och bra ända fram tills det helt plötsligt fanns ett hål i äpplet. Då sprang jag snabbt in på toaletten, och vad som hände där kan man ju lista ut själv. Var oerhört äckligt i alla fall!

Hur som helst, nu ska jag nog försöka sysselsätta mig med något, det återstår att se vad det blir.
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan få äpplen hos mig ifall du vill! ^^ Vi har bara ett par hundra kilo känns det som.

När ska ni flytta? :D