måndag 3 september 2007

Monday, Monday

Var på skolan idag, chockerande va?
Men måste bara berätta att den här klassen bara blir mer och mer speciell! Idag på NK:n så visade Kristoffer upp sitt "riktiga jag" för mig, Emil & Micke. Det var en syn för gudarna alltså!
Människan berättade bland annat att han har hoppat ut genom ett fönster - som var stängt!
Det är sånt som bara han kan lyckas med tror jag...inte ens jag skulle göra sånt :O

I alla fall, efter skolan gick jag ut på stan. Bland annat åkte jag till östermalm i ett ärende åt min mor - Alltså är det inte mitt fel att jag var där!
Hur som helst, pengarna sprutade fort och nu har jag ångest för det. Funderar på hur jag ska bli av med det här begäret av att köpa något när jag är på stan. Vissa kan ju gå och prova en massa kläder för att sedan bara hänga tillbaka det och sen glömma bort det, men om jag provar så betyder det att jag köper!

På torsdag ska jag till tandläkaren, har äkta ångesten inför det! Dessutom minns jag inte heller vilken tid det var, måste ringa imorgon och kolla det! Helst av allt skulle jag vilja boka om det till år 2010, men det går dem väl antagligen inte med på.
Ska för övrigt på en ny synundersökning snart igen, jag har tydligen bra syn men ser ingenting....skumt dilemma.

Ska sova nu, God Natt

Glöm förresten inte undersökningarna till höger ----->

Inga kommentarer: