tisdag 4 september 2007

På skolan

Sitter på engelskalektionen nu och jobbar med att översätta en låttext....eller egentligen så bloggar jag ju, men det var en annan sak. Vill bara återigen påminna om undersökningarna som håller på här till höger---->
Fyll i dem så blir jag glad! Speciellt om ni väljer rätt val, vilket inte mr. Martin har gjort på fråga nr. 2.
(Anledningen till att jag vet att det är han, är för att ingen annan människa på denna jord kan rösta så jävla korkat!)

Frölunda spelar iaf finalen idag mot Linköping i Borås tror jag det var, matchen kommer sändas på tv4;s sportkanal, måste gå igenom boxern och se om den finns hemma, annars får jag helt enkelt hemsöka någon som har den!
Det är en mycket viktig match nämligen! Tänk att få inleda elitserien med att komma direkt från att ha kört över de andra lagen i "Nordic Trophy Cup"! Vore ju ett rent drömscenario! Dessutom skulle Frölunda säkert göra om samma bragd som 2004/2005, dvs. SM-guld.

Annars har jag väl inte så mycket att tillägga, tåger var inställt imorse - igen! Ångesten var stor. Men tog istället 7,21 från Tullinge stn, och struntade i den dagliga promenaden till Hötorget så hann jag i tid. Glädjen var stor.

För övrigt måste jag påminna samtliga läsare om min tandläkartid på torsdag, där kan vi verkligen snacka om ångest! Jag hittade min "inbjudan" idag, den låg bredvid datorn under en massa andra papper. 11,15 är den magiska tiden, men måste nog boka om det (Oturligt nog) för att inte missa något av skolan.
Men men, ska nog gå och hänga mig i en källare innan torsdag, så slipper jag tandläkarn.....vore smart tycker jag =)

Inga kommentarer: