tisdag 18 september 2007

Gustino Coach

När jag sitter vid datorn på eftermiddagen idag, får jag ett mail från Club Metro som säger att jag har blivit utvald till att prova på "Gustino Coach" i två veckor. Det är tydligen en helt ny sajt och det senaste inom viktnedgångsämnet!
Självklart anmälde mig, och har nu fått mitt första veckoschema för hur jag ska äta and so on. Eftersom den här dagen nästan har gått helt och middagen redan står på spisen så har jag bestämt mig för att dra igång imorgon. (Alltid detta imorgon...)
Ska i alla fall bli mycket spännande att prova på det här, och jag ska ta det här på största allvar!
Ska ut efter maten och handla, antagligen på Ica Maxi, för att få hem rätt råvaror. Förresten kanske jag ska tillägga att det är grymt lätta recept! Så det här kommer nog gå mycket smärtfritt antar jag!

Jag kommer blogga dagligen om hur det går med denna sajt, och hoppas ni kommer följa det med (så klart) stor spänning ;)
Ha de bäst! Nu ska jag äta den sista "normala" middagen på två veckor =D

1 kommentar:

Unknown sa...

Stackars spamoffer! Och att du gick på det, också!
Om folk som dig går på sådant här skräp så kommer vi aldrig bli av med spam!