torsdag 27 september 2007

"Det regnar förolämpningar"

En riktig toppendag! Började med samhälls där vi var i datasalen och skulle fortsätta jämföra de politiska partierna.
En rolig sak var att hela klassen gick till det ordinarie klassrummet, S65, och när vi sitter och väntar på Cissi (läraren) så kommer en annan lärare in med en telefon i handen och säger "Det är er lärare på telefonen, ni ska vara i O12D"
Jag frågade sedan Cissi om varför hon ringde istället för att gå, och hon svarade enkelt "Jag orkade inte gå"

Haha, hon är så jälla klockren alltså! =D

Efter samhälls hade vi matteprov, hade inte ens tänkt tanken på att börja plugga. Men provet gick förvånansvärt bra faktiskt! Känns så iaf, och allt flöt på mycket bättre än förut! =D
Efter provet gick jag till Katja, vår svenskalärare, och frågade om det var ok att jag skulle jobba hemifrån på svenskan, vilket det var. Dock fick jag inte säga något om detta till de andra i klassen, annars hade jag så klart gjort det! Sorry guys...!

Jag var även ute på en promenad med Madame Bladh, och för att citera henne "Det regnar förolämpningar"
Det var som en pik mot att allt jag sa tydligen kunde ses som att jag förolämpade henne, dock var inte fallet så!

Nu ska jag se på argument. Eller rättare sagt, lägga mig ner och somna till Argument ;)

Ha de bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar din samhällslärare :p