torsdag 6 september 2007

8.00 - 13.05 idag. Skulle dessutom sitta i frisörsstolen 13.15 så det blev att skynda sig till tunnelbanan! Men det gick rätt bra, och 13.17 entrade jag Mirres salong. Mirre själv stod som vanligt bakom kassan och kvittrade på som vanligt, hon är verkligen hur trevlig som helst! Hon berättade att hon inte har krockat sen sist, vilket kändes ganska skönt =P

Natalie var nu i 7:e månaden, och skulle bara jobba 1,½ vecka till, sen blir hon hemma med barnet. Alltså betyder det rent praktiskt för min del att jag inte kan välja vem som har bäst med tider Natalie eller Mathias, utan måste numer gå enbart till Mathias i ett helt år, och anpassa mig efter hans lediga tider.
Men det gör jag så gärna, bara jag blir bra i håret =P

I alla fall så är jag, som ni säkert redan har förstått så är jag ju nyklippt nu. Ska försöka lägga upp bilder på håret på bilddagboken. Glömde dock att fota före-bild, så ni får väl kolla på lite äldre bilder och försöka tänka hur det har sett ut!
Känns iaf lite annorlunda när inte halva peruken hänger ner i ögonen hela tiden, men känns skönt också =)

Ska nog gå och kolla efter ett par bågar till glasögon imorgon. Wish me good luck!

Nu ska jag lägga mig ner med Martina Haag's bok "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)" God Natt folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt. HUr ser vi ut i håret nu? :P

hur går det med glasögonbågarna? :P själv har jag vant mig med mina nu :D "I can see!"