söndag 9 september 2007

Vad händer?

Oj oj oj, nu är det ju flera dagar sen sist! Skärpning nu alltså!
Dock har det väl inte hänt så mycket i mitt liv, och är lite för seg så här på kvällen för att komma på nåt annat att skriva om. Därför drar jag snabbt igenom vad jag gjorde nyss:
Hade megachatt med Max, Tjäder, Nattis, Marit/Sara - Visste ibland inte vem som skrev, haha!
Var väldigt underhållande iaf. Sen vart jag trött, precis som dom andra, och då var det inte roligt längre =(

Ska sova strax, vill bara ta tillfället i akt att tipsa er om ett jätte enkelt sätt att vara nyttiga på!
Ta 2 msk linfrön och sätt i ett glas. Häll i vatten tills det täcker linfröna, och låt stå tills det blir lite geléaktigt. Drick =)
Nu ska jag sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Ta 2 msk linfrön och sätt i ett glas. Häll i vatten tills det täcker linfröna, och låt stå tills det blir lite geléaktigt. Drick =)"
ew :(