onsdag 5 september 2007

Tung, lång dag

Har precis kommit hem ifrån Ica Maxi, och strax före det var jag som sagt i stan med Isabell. Eller "Gracell" som min mobil envisas med att skriva...
Hur som helst, vi hittade en kamera och hon kände sig nöjd. Hon köpte även lite annat också, men ska väl inte bli för personlig här va? =P

Är ganska tankspridd idag, därför kan det hända att jag upprepar mig i inläggen, men jag vaknade iaf strax efter 5 imorse, och ungefär halv 6 stod jag i duschen och duschade så klart, haha!
Tåget var i tid i morse, så allt har flytit på fläckfritt hela dan!
Men känner att jag börjar vara ganska slut, både fysiskt och psykiskt. Kommer bli grymt skönt att lägga sig ner i sängen och sova sedan! Jag hoppas verkligen att jag får sova en hel natt som omväxling. Har ju som benägenhet att vakna ett antal gånger under de få timmar ajg sover...dessutom är jag ju pigg varje gång jag slår upp ögonen!
Men men, sömnen väntar väl på en stund...

Inga kommentarer: