lördag 27 december 2008

Nattrapport


Nu är det ett faktum, det mobila bredbandet har nu tagit plats i mitt liv - just när jag tänkte ångra mig!
Jag inser dock nu vilken frihet det är, och jag kommer aldrig göra mig av med det..!

Nåja, nog om det för stunden. På söndag bär det för min del av till kyligare breddgrader, och Nej, jag talar inte om sydpolen, det blir till Kiruna resan bär!
Blir trevligt att träffa alla släktingar, vänner, fiender och andra bekanta. Ska ju fira det nya årets ankomst och även sörja att 2008 gick så fort. Jag tänkte faktiskt sätta mig på flyget och skriva en liten resumé om intressanta saker som hänt under året, är en hel del faktiskt. Så vänta er att få läsa den under söndagen!


Annat som ska hinnas med under tiden jag befinner mig i Kiruna blir :
  • Besöka Narvik
  • Fika allena med Robin M
  • Träffa
    • Ida
    • Linda
    • Max (ofc)
    • Elin
Om du inte finns med på denna lista så är det inte för att jag dissar dig, utan för att jag tycker det är så självklart att vi ska träffas att jag inte behöver skriva med dig, eller så vill jag helt enkelt inte träffa dig.

Under morgondagen blir det att besöka mellandagsrean. Enligt planerna skulle detta gjort med Saga, men misstänker att jag hinner gå ett par svängar innan hon vaknat upp ur dagen-efter-koman.

Inga kommentarer: