söndag 28 december 2008

05:10

Det blir bara alltmer bisarrt hur länge jag är vaken om nätterna. Denna gång blir det nog ända till imorgonkväll, eller ikväll om man vill se det så.
Har pga. redan taskig dygnsrytm, rinnande näsa, hostningar och en förmodad feber inte kunnat sova en blund sen jag la mig i sängen för drygt fyra timmar sedan.

Om drygt två timmar ringer klockan så jag ska hinna med dusch, frukost och annat mysigt innan jag sedan ska befinna mig i flygstolen på Arlanda kl 10:00.
Väskan är packad, och jag börjar på fullaste allvar fundera på om jag undermedvetet har planerat att aldrig komma tillbaka, för väskan är stor, och dessutom full.
Nåja, förmodligen är det inget konstigt med det, jag har ju med mig en extra jacka samt diverse andra kläder så jag ska slippa frysa. Kiruna kan ju vara hyfsat kallt vid den här tiden på året, även om det just nu ryktas om att det ska vara värmebölja (+3*).

Årsresumén finns att läsa här senare under dagen som planerat!

(Pastisch? www.philip.nu inlägg: Nyårskrönika)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjäna jocke! Läge?:)
du hur fixade du så att du fick bild spel på bloggen?:)