måndag 25 augusti 2008

Titt på morgondagens schema

Imorgon blir det en sån dag som bara jag kan älska! (Även Douglas visserligen)

Blir enligt schemat, fast en timme längre då för Latin. Sen blir det att snabbt bege sig upp till Solna för en kort kampanj med LUF, och sedan tillbaka till skolan, och följa schemat igen. (Schemat finns i högerkolumnen, Nyhet!)

Möte sedan på kvällen från 18:30, där vi bl.a. ska diskutera artiklar, men även en hel del annat! Jag kanske ska börja skriva för en till tidning, även den politisk såklart. Men det återstår att se vad morgondagens möte utvisar, och framförallt om jag kommer orka & hinna med! Men det ska nog inte vara något problem, vill man bara nånting så går det. Jag lovar!

Ska försöka blogga under dagen imorgon, är inte det lättaste att överhuvudtaget komma igång med bloggningen efter sommaren, men inom kort lär den vara sig själv igen - jag lovar!

1 kommentar:

Anonym sa...

en bänkrad i en rastlös sen april.