tisdag 26 augusti 2008

Carpe Diem

Sitter på tåget nu, ska ÄNTLIGEN åka från skolan. Dock har denna dag lyckats ge mig världarnas migrän, och jag har som sagt möte ikväll 18.30. Blir att gå dit och göra sitt bästa, även om det inte är speciellt bra - men då har jag åtminstone varit där.

Hade debatt i Samhällskunskapen nyss, ämnet var FRA. Jag måste ju berätta att jag vann den debatten, Good Joakim!
Tilläggas ska kanske att det var två lag, där jag var emot och Douglas var i det laget som var för.

Det intressanta är att vi vann på min retorik i slutpläderingen! Värt att uppmärksamma tycker jag så klart.

Inser att jag inte kommer hinna hem innan mötet, så jag åker till Tumba direkt för att möta mor & far för en fika.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:O Är det Joacim von anka? Som anna råkade glömma att nämna?xP

Joakim sa...

Haha, det är det!
Den bortglömda mr. sexslav Storanka!