tisdag 8 april 2008

Lugn dag...hoppas jag

God Dag mina vänner!

Ska bara notera att "Att Göra"-listan är nu uppdaterad för veckan som nu är. Finns en del småsaker jag valt att inte ta med, men i det stora hela är det vad som händer under veckan.

Idag tänkte jag bara vara hemma hela dagen, undantaget träffa Isabell, men inget mer än så. Ska nog göra bort en massa skolarbete samt skriva den där budgeten för Tyresö. Började lite smått igår, men har inte riktigt alla kostnader än, så kan omöjligt bli klar. Känns lite jobbigt.

Nu ska jag nog inta en liten brunch tror jag, blir nog av den mer engelska varianten. Och apropå mat! Jag för faktiskt matdagbok denna vecka, ska bli ganska intressant att sätta sig ned på söndag och se allt man faktiskt stoppat i sig under veckan. Tror det kan bli väldigt läskiga saker som kommer fram :S

Inga kommentarer: