söndag 23 mars 2008

Påskdagen

Anna ringde mig nyss och erbjöd mig en promenad i solskenet, men efter att vi pratat en stund säger hon "Är du förkyld?"
Det här känns verkligen inte bra nu alltså, höll på att kvävas när jag vaknade imorse. Helt torr i munnen och äcklig, dessutom är det fullständigt omöjligt att andas genom näsan. Spännande alltså!

Så en promenad blir det inte, däremot kanske en sväng med fadern på stan. Med andra ord, nåt köpcentrum. Känns åtminstone bättre eftersom man inte är ute och börjar frysa typ. Dessutom mår man ju alltid lite bättre efter att ha shoppat, right? =)

Och på tisdag börjar skolan igen, jag måste vara frisk till dess! Annars vette fan vad jag gör...
Förresten vill jag ju pierca mig, kanske blir nästa vecka? Beror på hur fadern jobbar, och han måste ju följa med....Ett problem när man inte är 18.

Inga kommentarer: