tisdag 25 mars 2008

Morgonrapport

Tisdagmorgon, och förkylningen är som bortblåst! Nåja, åtminstone tror jag det... Men är faktiskt stor skillnad, har bara ytterst lite hosta nu och snuvan är nästan helt borta! Känns som att jag törs gå till skolan idag utan att riskera att skapa en epedimi.

Blir då samhällskunskap idag mellan 9.00-10.30, och sen ska jag springa förbi Syo:n och be att få ändra min kinesiska till 3:an, samt att lägga till Samhälls B i tvåan. Det är lite sjukt faktiskt, vi som går natur läser ju Samhälls A i ettan, men om vi vill läsa Sam. B så får vi välja det i trean - om det passar med vårt övriga schema!
Men man kan läsa i tvåan om man har "speciella skäl". Jag & Douglas anser att vi har det, och Syon verkade inte helt ogillande av den idén. Återstår att se om hon är på samma goda humör idag.

Nej, nu ska jag springa iväg och duscha, hörs senare! Hoppas förresten att tågen går som vanligt igen...

Inga kommentarer: