fredag 28 mars 2008

News

Nu mina damer och herrar har jag stora nyheter på G!

Det kan hända att jag kommer köpa ett företag. Det är idag relativt litet företag, men med stora möjligheter för att expandera - och gör man det så kan man utan problem plocka ut en ordentlig lön!
Det är absolut ingen taskig lön om man fortsätter som det ser ut idag, men mycket vill ha mer. Right?

Återstår att se hur det blir med det här, och jag tänker inte avslöja mycket mer än så här förrän jag vet mer. Men jag är så jävla glad! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, vad spännande!! :)

Anonym sa...

Coolt!
Lycka till mr business =)

Philip W

Anonym sa...

hähähäähähhähähähäähähhä

Anonym sa...

du köper nog Douglas företag för att rädda det från konkurs. Då talar jag om företaget som går ut på att maskrosor ska få pensionsunderlag.

Joakim sa...

Stoppa pressarna!
Har Douglas ett företag!? :O