fredag 28 mars 2008

Buenas Tardes

Idag folk, har jag sovit till 10. Därav ingen biologi. Dvs. Ingen Karin, ingen inlämnad biologiuppsats och dessutom en mail som fuckar så fort man ska använda den. Hoppas Karin är lika förstående som vanligt och låter mig lämna in den på måndag.

Hursom, igår var jag till tandläkaren. En riktig näradöden-upplevelse! De flesta av er vet nog att jag hatar att gå till tandläkaren, och skulle ju då dit och laga. Till en början gick väl allt bra, och själva lagningen finns det väl inte mycket att klaga på. Men när jag väl kommer hem fick jag en fruktansvärd smärta i tanden (Det började ärligt talat lite smått under lagningen) och efter mycket klagande tar jag tillslut en Panocod. Kort därefter får jag så klart ont i magen istället.

Kvällen avslutades med att jag gick och la mig vid 5-tiden och sov till 10 idag som sagt. Helt sjukt, I know...

Inga kommentarer: