söndag 17 februari 2008

Nytt Hatobjekt

Idag har faktiskt varit bästa dagen på väldigt länge! Kom visserligen för sent till årsmötets sista dag idag och hade därmed ingen rösträtt på första motionen. Men löste sig senare i alla fall!

Var ju otroligt många plojmotioner noterades snabbt, och jag har helt plötsligt fått ett nytt hatobjekt känner jag. En jag kommer kalla D. (Ej att förväxla med D. i min klass)
Denna D. har skrivit merparten av de mest idiotiska motioner som jag uppriktigt talat skäms för att man ens tar upp!

En tanke från min sida - Går det att avslå en hel person istället för bara motionerna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag fattar ingenting, typ motion å fan :D har du alltid varit ett politik-freak bara att jag inte märkt det för jag inte lyssnar när du pratar? eller har det blivit värre sen vi gick i samma klass? .. tåls att fundera på :D pusspårej.

Joakim sa...

Haha, men motion är ju typ förslag :P
Iaf, det har kanske blivit lite värre... Osäker, men tror det!