lördag 16 februari 2008

Lördag!

Förlåt till allihopa för mitt otroligt dåliga humör - speciellt på bloggen - de senaste dagarna!

Men, efter denna dag mår jag betydligt bättre! Sov ut ända till 13.04(!) idag, var verkligen skönt!
Dagen började ju dock inte lika trevligt, vaknade vid 6 av att klockan ringde. Kroppen skrek "NEEEJ" medan hjärnan sa "Jo, men klart jag ska kliva upp nu, har ju fått vila hela..3h ungefär"
Snooze blev lösningen, då fick båda parter nåt ut av det hela.

När klockan började närma sig halv 7 skulle jag kliva upp ur sängen, men upptäckte att benen helt plötsligt bara inte bar mig. Helt sjuk känsla! Efter att ha plågat sig en stund kände jag bara "Om jag går idag, kommer jag hoppa framför tåget. Om jag stannar hemma, kanske jag skjuter upp det ett par dar".
Skickade ett sms till Andreas som jag skulle ha åkt med idag och lät meddela att jag inte skulle med. La mig ner och somnade av ren utmattning ganska direkt igen.

Imorgon blir det däremot årsmöte - YaaaaY!

3:e dagen utan kaffe för övrigt... Nu är det bara 11 dagar kvar innan jag får 20kr av Douglas. =)
Pengarna kommer så klart investeras väl, i en Latte från Sleven

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig! :D
Nästa steg är att inte ha någon väckarklocka på helgerna och vakna först 10, sen halvsova till 13.00. :P

Anonym sa...

aw, jag är stolt! :)