torsdag 17 januari 2008

Wolodarski & Jag

Idag blev det officiellt, jag är nu medlem i redaktionsrådet för tidningen Radikalt Forum, för övrigt samma tidning där Peter Wolodarski började sin karriär!
Idag är ju han bl.a. talkshowsvärld & ledarskribent för DN. Kul kul^^

Mötet på kvällen gick bra, och känner mig nu jäkligt taggad inför kampanjen på måndag i Bromma & den utrikespolitiska debatten på tisdag! Känns verkligen superkul!
Allt går jätte bra just nu känns det som, vilket så klart bara är positivt. Det enda som är lite läskigt är, när ska jag vakna upp ur den här drömmen?


Nåja, nog om detta... Ska läsa igenom gamla nummer ur tidningen och sedan sova. Skola imorgon, undrar dock när jag börjar...?

1 kommentar:

Anonym sa...

We... Wa... Wo... Wodl... Wodlo... Wolodarski! Så hette han!

Hoppas kommetkariären fortsätter!