onsdag 16 januari 2008

Riksdag

God Morgon!

Nu har den värsta chocken lagt sig lite från igår.

Är redan klar nu, men ska nog inte åka till skolan förrän om drygt en timme. Hoppar nog över promenaden då, så är nog på skolan vid 8,35 och jag sa till Douglas att jag skulle möta honom 8,30. Ganska bra timing va? 8-)

Blir att vara ledig från skolan idag, jag tar ut en s.k. politikdag för att kunna åka till Riksdagen och lyssna på Partiledardebatten idag!
Följande kommer medverka:
Fredrik Reinfeldt (m)
Jan Björklund (Fp)
Maud Olofsson (c)
Göran Hägglund (Kd)
Mona Sahlin (s)
Lars Ohly (v)
Maria Wetterstrand (Mp)

Notera att inte Peter Eriksson (Mp) är med! Troligtvis försöker Miljöpartiet vara lite taktiska och väljer bort dem som inte är lämpliga i det offentliga rummet...

Nu ska jag dricka morgonteet! Adjö

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, kanske avslöjar för dig vilka jag avskyr om du är snäll, men jag vågar inte skriva ut deras namn, vet ju inte om du tycker om dem liksom ;p

Anonym sa...

njaa det vill jag nog inte, tror att åtminstone en av dem läser min blogg.. men gör så här istället, var en nörd och mejla namnen till mig? lustiga.lustig@hotmail.com.'

haha känns som att det här kan bli en rolig tävling! "rangordna-idas-största-hatobjekt"-leken. haha! *tråkig humor*