tisdag 11 december 2007

Sovmorgon/sovdag?

God dag!

Har vaknat för dryga timmen sen, börjar ju inte förrän 15.00 idag! Tyvärr är det ju inte alltför stor glädje i det, eftersom jag då ska infinna mig på Gymnastik & Idrottshögskolan som jag inte riktigt vet vart det ligger... Nåja, får väl höra av mig till någon i klassen som skrev det förra provet där!
Slutar ju först 17.00 idag, så har inga större planer på G för dagen, annat än att försöka övertala Jenny (matteläraren) om att vi ska få vara lediga imorgon... Vore ju som rätt lämpligt så här dagen efter NP...? =)

Nåja, ska nog gå och koka mig lite kaffe nu... Dvs, be far koka åt mig!
Han har inte heller börjat än, utan börjar också 15 idag! Så vi åker med samma tåg, kul med lite sällskap ibland.

Nej, måste gå nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du skaffat en räknare för din sajt?
Inte tänkt på att de kan använda den för att hålla koll på vilka som besöker sajten? De skickar ju ut cookies. :P Ska blokera deras sida nu... Vilket gör att din räknare inte räknar mina visiter. :P

@ Inlägget. Jaha.