tisdag 11 december 2007

Ryssland...?

På begäran

VARNING! Följande text kan innehålla spår av politik, iakta därför största försiktighet när du läser detta!


Tänker inte ens kommentera Nk-provet från dagen, men jag misstänker att det hade kunnat gå något bättre!

Jag överväger lite smått att faktiskt anmäla mig som intresserad till att åka till Ryssland i Februari och representera Muf...?
Tror det skulle kunna vara rätt lärorikt, dessutom är ju Februari som bekant en månad då inte speciellt många prov är på tapeten. Mitt arbete som representant skulle i så fall innebära att jag ska prata på antingen skandinaviska, ryska eller engelska om MUF, hur vi arbetar, värvar medlemmar samt vad vi står för.
Antagligen lär det väl bli en del diskussioner och överlägningar om hur den ryska politiken ser ut och hur vi ser på den i Sverige & framförallt MUF.

Återstår att se hur jag gör med detta, men skulle helt klart vara intressant och säkerligen lärorikt att åka en helg till Ryssland. Antagligen meddelar jag kansliet att jag är intresserad så får vi se vad som händer sedan. Känner på mig att mina chanse är rätt små...

Inga kommentarer: