måndag 3 december 2007

Kampanj i Haninge!

Kommer nyss från en MUF-kampanj i Haninge! Måste bara säga att den var ytterst underhållande, mycket trevligt folk i den gruppen alltså!
Bakgr: Socialdemokraterna skulle välja nytt oppositionsborgarråd. Deras favorittippade, Robert Noord, är (tydligen) hatad av både elever & personal på alla Haninges skolor. (Han är ordförande i Barn & Utbildningsnämnden)

MUF-Haninge bestämde sig då för att grattulera alla sossar i Haninge till att ha valt denna ytterst komptetenta man. Så man köpte två tårtor och ställde sig mitt utanför dörren så att ingen skulle kunna missa oss. (Behöver jag säga att jag & Douglas anslöt oss till gruppen?)
Tårtorna var väldigt goda kan jag bara meddela, och bilder lägger jag upp senare från kvällen!
Vill bara rekomendera alla som är intresserad av politik att faktiskt gå med i ett ungdomsförbund, det är så mycket mer än att bara diskutera politik, det är en hel gemenskap!

Nåja, har varit igång nonstop i 18 timmar nu, börjar kanske bli dags att dra sig mot sängen.

Ska bara snabbt gå igenom dagen också! Träffade Ylva som var här över dagen för att senare flyga vidare till London! (Orättvist som fan)
Hon & Leila möttes upp på Cityterminalen och vi gick och käkade. Nåja, efter mellanlandning på både H&M och Indiska :P

Nä kära vänner, God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, du stavade "gratulera" med två t! (Jaa... man tycker att jag borde komma på något bättre att skriva som första kommentar på länge! :P)