onsdag 5 december 2007

Hjärnskakning..?

Orkade inte gå till skolan idag, hade alldeles för ont i nacke, rygg & huvud. Pratade med en läkare idag, som bekräftade Hjärnskakningsteorin och på alla symptom jag har så måste det vara det.
Vi får väl hoppas att jag orkar imorgon istället!

Läkaren rekomenderade (tvingade) mig att ligga i sängen hela dan och bara vila för att hjärnan ska kunna återhämta sig fortare. Tar tydligen betydligt längre tid annars. Resultat? Jag har inte legat i sängen sen jag klev upp :P
Jag fick inte heller kolla för mycket på tv eller läsa för mycket eftersom hjärnan måste jobba så mycket då, alltså sitter man vid datorn & kollar tv hela dan! Smart som man är...*hrm*

Fast jag tänkte lite grann som så att jag har ju ingen hjärna egentligen, utan njurar.. Har jag då fått en njurskakning eller?
Inga njurstenar än iaf, men kanske inte är en vanlig komplikation heller..

Orkar verkligen inte skriva mer, allt bara värker sönder mig! Blir kanske att blogga imorgon, vi får se.
God Natt

Inga kommentarer: