onsdag 19 december 2007

Dagssammanfattning

Herre gud, har varit hemma hela dan utan att blogga...

Nåja, har visserligen inte hänt nåt idag, så har väl inget att rapportera allmänheten om.

Borde verkligen göra min labbrapport nu, men Emil säger att man har hela dan på sig imorgon att lämna in den, dvs ända fram till 23.59. Vet inte om jag kan tro på det riktigt, men blir väl så illa tvungen är lite för lat för att börja skriva nu.

Dagen iaf:
Vaknade vid 6 av att klockan ringde, på ett inte alltför gott humör. Kom på att jag skulle ha sovmorgon idag. Upp, stänga om klockan och sen somna direkt.
Vaknade sedan 6,15 för att klockjäveln ringde igen, hade glömt bort att ställa om det alarmet. Efter att det var fixat återgick jag till min skönhetssömn.

Klockan 8 ringer klockjävlarna direkt, dessutom känner jag att jag bara måste hosta! Sagt och gjort, hostar lite... eller njaa, var liksom världens slempropp som var lika stor som halva isberget på Grönland.
Jag bestämmer mig för att kanske stanna hemma idag, onödigt att gå dit och smitta ner alla andra. That's so a lie! Egentligen var jag bara för lat för att kliva upp, dessutom är det ju roligare att vara i skolan när man är ännu mer förkyld än jag var idag =)

Nä gott folk, sängen kallar... Men är ju den där labbrapporten.. Nåja, får se hur det blir. God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Syftar du på ett specifikt isberg eller tror du helt enkelt att Grönland endast är ett isberg?