torsdag 1 november 2007

Torsdagkväll, Kiruna

Känner verkligen inte för att blogga.. men måste nog dra iväg någon liten rad - bloggade ju trots allt inte igår!

Dagen började med att jag besökte min moster med man, och rörde mig senare vidare mot farmor. Helt otroligt är ju att jag faktiskt har besökt farmor!! Trodde inte det skulle hända, speciellt inte med tanke på att jag hann dit en sväng under gårdagen också!
Micke & Oliver (Farbror & Kusin) hade tagit sig hit med tåg idag, så vi blev helt plötsligt 5 vid middagsbordet, inte 3 som det var tänkt.
Mina åsikter skulle kunna lämnas utanför här, jag tror de flesta vet redan vad jag tycker.

Farfar har för övrigt bjudit med Micke & Oliver på vår sedvanliga lunch som äts varje fredag. Detta blev jag så klart inte allt för glad för att höra, men tröstade mig med att det kanske går snabbt över om man äter fort, haha!
Ska ju för övrigt träffa Marit, Sara, Nattis & Max imorgon för att fika på Safari. Verkar som att man åtminstone kommer ha en del att prata om med Nattis^^

Jag & Max har ju förresten ett stort ansvar på oss till imorgonkväll, att bestämma vilka filmer vi ska se! Eller åtminstone preliminära filmer. Det funkar ju inte att folk bara ska ramla in och sedan har vi bara bestämt att se Råttatouille. Tack Martin för skivan förresten! =D

Nåja, ska någonstans under morgondagen också lyckas klämma in ett till besök hos min moster, tror dock att detta kommer bli rätt kort eftersom dagen känns rätt fullmatad även utan det besöket. Men har lovat att gå dit en sväng, och då måste jag ju göra det!

Ska för övrigt försöka ta med kameran imorgon också! Måste fota lite så jag har nåt att lägga upp på bilddagboken sedan!
Alternativt, att jag bloggar från mobilen.
Kanske en blanding?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så lite så! Hoppas den funkar ba'! ;)