onsdag 31 oktober 2007

Kvällsrapport, Kiruna

Härlig dag det här!
Började med att jag & Max promenerade till Luossa (Slalombacken) och gick en bit upp där. Sedan gick vi på Safari för att dricka te och värma oss lite.

Senare på kvällen lyckades vi övertala Marit att kolla på Ugly Betty & Desperate Housewives med oss =D
Strax efter att hon anlände så kom även Lina & Frida och drack te med oss innan de gick hem till Lina igen.
______

Jag & Max följde sedan Marit hela vägen hem, vilket var en rätt ordentlig kvällspromenad och jag kommer nog sova gott inatt. Ska bara försöka få upp värmen i kroppen! Är ju trots allt -1 grad ute... "Inte bra, inte betala"

Nu ska jag dra mig tillbaka och läsa nåt kapitel ur I Cirkelns Mitt och sedan bara somna in för idag.
Blir nog en rätt händelserik dag imorgon också, ska träffa Nattis kl 13 utanför Safari (Max kommer också) och så kommer förhoppningsvis Marit & Sara också! =)
Någon mer som vill komma?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jocke du är besatt av te! Skaffa hjälp :D