söndag 4 november 2007

Sista rapport från Kiruna

Då var man strax ombord på flyget hem. Känns skönt på sitt lilla vis, och hur man än vrider och vänder på det så stämmer verkligen ordspråket om ''Borta bra, men hemma bäst''. Även i det avseendet att Kiruna faktiskt har varit mitt hem. Dock ett hem som aldrig känts som hem. Så jag är ju mer än glad att man inte bor kvar, även fast man ibland saknar människorna, och bara känslan av att det är min barndomsstad. Saknaden av det den här stan erbjuder kommer nog aldrig påverka mig att flytta tillbaka. Det är helt enkelt en för lugn/tråkig stad. Människorna är det som sagt inget fel på, men staden.

Hur som helst, tack till alla människor för att ni har gjort den här veckan så jäkla rolig!! Ångrar inte en sekund att jag åkte hit. Hoppas det blir om en inte allt för lång framtid som nästa sväng blir. Förresten, Max kanske kommer ner till jul, eller?
Jag hoppas iaf det, och han bör börja kolla efter biljett snarast Samt att jag nog börjar kolla efter biljett till v.4.

Flyget väntar, adjö!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du har haft kul där, låter som det på inläggen iallfall

Anonym sa...

Japp, hoppas jag med, bl.a. för att jag ska klippa mig där och om jag bokar tid här istället så får jag väl klippa mig i Februari... :P