söndag 4 november 2007

Möte med coola-kids

Var på en promenad med Max ikväll, när vi träffar på tre stycken coola-kids med sina cyklar. Mycket mogna måste man tillägga!

Killen: Gillar ni blattar?
Jag: Va?
Killen: Gillar ni blattar? *fnittrar som en flicka*
Jag: Alltså, vilken sorts?
Killen: *kollar lite fundersamt* Va?
Jag: Det finns ju flera olika sorters blattar..
Killen: *Tystnad, kollar osäkert på sina polare*
Jag: ...syrianer är inte samma sak som exempelvis araber.
Killen: Hur gammal är du?
Jag: Betydligt äldre än dig
Killen: Jag tycker du kan stoppa upp din information
Jag: Joo, gör så!

Jag & Max diskuterade dessa blivande kåkfarare senare under promenaden, rätt underhållande måste jag säga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jocke leker big bro like always ;D .

Anonym sa...

Läs tidningarna idag så kan du se att Frölunda spelade ASdåligt! Läs gärna GP's reportage. Det är sött!

Anonym sa...

Men varför skrev du inte att de var nykläckta nynazister? Jag tyckte iallafall att det lät jättekul. :P
De frågade ju mig om jag hade sten på mig också. XD